Love speaks in silence

ÅH LORD!
Det är så sjukt mycket saker som händer just nu så jag knappt hinner med en lugn stund. Har 8 inlämningar kvar & två stycken ska vara klar idag inna 00.00, det kommer jag fixa. Ska hinna med att göra mitt sista matte prov också, men då sa Tobias att jag kunde göra det på "Sommarskolan" nonono det ska jag fixa utan att göra det på sommarskolan. Mina dagar består av plugg, plugg, städa, lagamat, ta hand om massa helt enkelt. Snart kan jag släppa plugget!

Igår var det ju tjejkväll på stan, jag gick hem till Elin runt 13.00 & vi hade det insane roligt med min knasiga bh & Elins roliga cp-miner! Sen runt 17.30 vart det stan med världens bästa Karlsson (Elin Karlsson) & sen mötte vi upp Sofia Händén. Blev att jag & Sofia kika runt på kläder osv & Elin sprang som en höna & försvann lite titt som tätt. Efter en helt bra kväll med tjejerna så träffa jag min saknade pojkvän, klockan blev vell 20.30 innna jag var hemma. Pussa på min karl & sen somna vi runt 23.50 kanske. Helt sjukt bra väder igår också, Elin bjöd mig på en underbart god paj också, mumms på den & puss på dig! Thihih.

Skolan idag & fixa tre röda, stolt! Efter skolan blev det stan med farmor & handla massa gotta. Hemma nu & har nyss städat hela lägenheten, tog 2 timmar & jag är helt död, ska plugga också, greeeejt! Sen ska jag fixa enchiladas & mysa med karln min, imon åker vi till Stockholm med Marre & Danne, kommer nog bli sjukt bra.





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-27 · 19:36:54







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter