More today than yesterday

GODER MORGON.
Är på Thoren nu & pluggar lill rumpan av mig, fått en hel uppsats gjord strax, greejt! Väntar på att Beckis ska bli klar så vi kan gå & äta tacos, låter inte helt fel va? Klockan 12.00 stänger skola för att lärarna ska på en utbildning, då tar jag mitt pick & pack & går hem. Ska mysa med min tissetass & pussas lite.

Sen när min karl slutar jobbet ska han överaska med att laga nått gott till ikväll, sen ska vi umgås ikväll & imon runt 10.00 åker vi hem till mamma & pappa i bomhus för att lämna Vegas innan vi åker oss mot Mora och blir kvar där i helgen. När jag skriver att det kommer bli underbart brukar det oftas inte bli så, så jag skriver denna helg kommer vara ett rent helvete, så får vi se om det hjälper? Well well, nu ska vi gå & äta lite tacos med boysen innan det blir hemfärd.

byebye fäns!


Still it's hard somehow to let go of my pain.



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-06 · 11:14:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter