Saknar min syster

KVÄLLER KVÄLLER.
Blev massa smörgåstårta & mys hemma hos mamma & pappa idag, finaste släkten & min pojkvän, då trivdes jag. Pappa fick sig en fin födelsedag & nu på fredag fyller mamma, fredag den 13, greeejt! Efter att alla åkt la jag mig i ett bad för att jag frös så sjukt mycket, halsen har blivit värre & tror febern kommit tillbaka nu. Mamma körde nyss hem mig då Robin åkte & grilla med några från hans jobb, ska vänta in han sen sova. Hoppas på att vara frisk imorgon då.

Jag saknar min store syster så sjukt mycket, nu har hon varit i egypten i ca en och en halv månad & längre ska hon stanna, hon har nyss skaffat lägenhet där fick jag veta idag, hon jobbar & har det bra, hon är helt ensam där nere, inte en enda vän med sig från sverige eller nått, bara några hon träffat där nere, hon är galen sådär skulle aldrig vågat åka ner själv. Men jag vet att det var det du ville, ha sol & må bra. Men jag saknar dig så sjukt mycket här hemma, våra samtal om kvällarna, när vi umgicks bara du & jag & skratta åt allt. Jag hoppas du kommer hem snart så vi får kramas & umgås, jag behöver min store syster ju nu, du är den finaste människan på denna jord. Tänker på dig varje dag & jag hoppas att du mår bra finaste du, BIG LOVE SIS.

Finaste syster (Sara) & nån tjej, ingen aning om vem hon är.
Saknar dina fina ögon & leende & dit sjukt fina långa hår.



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-05-10 · 21:27:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter