Until it beats no more

HÄJHÄJ.
Onsdag i all ära! Skolan från 09.00 nationella i engelska, gick sådär kan jag tycka. Sen blev det lunch & en lektion efter det sen for jag hem på cykeln då mamma & pappa hämta upp mig, mamma skulle storhandla åt mig. Fick med mig massa gott hem till kylen, världens finaste mamma tack. BÄSTA MAMMA!

Nu ska jag plugga sönder min lilla hjärna & trycka ner facet i matteboken, prov imon, hejja hejja lixoooom, kommer gå awesome, noooooot? Nu har iaf Robin bokat ett hotell som vi ska bo i under helgen, hoppas på en fin helg! Nej nu ska jag laga nått gott att äta! Undra va ja ska välja på? Mömms! HÄÄRRRÅ 
                           




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-04 · 18:04:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter