Bikini by H&M

HEJJE HELA GÄNGET.
Saker som gör att den där lilla gnistan tänds inom sig igen är: När jag kommer ner på H&M för att leta på den gula bikinin & den är slut, men sedan går jag förbi en ställning & ser något gult hänga där, den bah hängde där, vart så jävla lycklig. Storlek 34, well well den passa iaf, kanske att jag måste minska mina tuttar pytte pytte men det fixar vi genom att springa/träna brukar ha 36-38 men vafan den satt fint, thihih! Den andra saken är att jag har förjävla fina vänner!

Idag gick jag med feber & halsont till skolan { ja Amanda & Felicia, HALSONT } Ledsen om ni blir sjuka, han lixom inte berätta innan ni tog min LOKA flaska & böja sörpla i er den, men då är vi tre, HEHE. Nationella i 2 timmar & 25 min, kan ju inte säga att engelska är mitt bästa ämne & det är = kaos. Jag får hoppas!

En riktigt fuldag idag, jag känner mig som en påse skit. Inte fått tvättat mitt hår på två dagar då shampoot är slut & vi har legat sjuka & sen var alla mina kläder smutsiga imorse, fick ta höga jeansshorts & Robin skate tröja, ni förstår inte riktigt den känslan jag hade, men fick stå ut & vara glad ändå! Blev stan med Amanda & Felicia, köpte den gula bikinin & shampoo tack & lov. Hem & fira pappa nu som fyller idag, massa släkt & smörgåstårta & sol på baksidan.

Bild: Tagen av mig, gul bikini från H&M.


It's funny how the people who know the least about you, always have the most to say.




Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-05-10 · 13:44:11




  Josephine

hej! maila mig om du är villig att sälja den där gula bikinin dyrt! jag har storlek 36-38 i överdelen.

2011-05-18 13:38:24



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter