Everybody learns from disaster

KVÄLLER KVÄLLER LOVERS AND HATERS

Just nu sitter jag & kollar på Eurovision song contest, fick nyss se min bebis Eric saade, hejja hejja baby, sniggingen. Själv så ligger en till snygging i soffan & sover + att han dragit ner halva byxan så rumpan syns & så har han somnat, hahah de är min karl det. Han laga en super god mat för ett tag sen, kycklingfilé fylld med mozzarella & potatischips, bea & hans egna vitlökssås, det var mömmss favvosar! Min bebis kan han, tusen pussar till han för maten.

Hur jag mår? Jodå just fine antar jag, snorig som en gris & hostar annars är det okej, kanske blir skolan imon för att komma ikapp med allt, annars har jag skicka in en svenska uppsats idag, ganska nyss faktiskt. NÖJD, får se om den blir godkänd bara, vore ju inte så lyckat annars. Måste ta tag i resterna nu.

Careful what you say this time of year { }




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-12 · 22:02:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter