GOOOOOOUUUUD MORGON!
Börjar dagen med att prova någonting nytt - sitter på toa och bloggar, feels gooood. Jag mår bättre idag men långt ifrån frisk, yr när jag sittter eller står upp, kanske febern håller på gå ur nu. Jag ska iaf bara ligga i sängen idag och vila, snyter och snyter gör jag också. Mår jag lite bättre imorgon går jag till skolan och gör prov. På tal om nått annat, ikväll sjunger Eric saade, får se om han går vidare till finalen på lördag, kom igen nu vill se Sverige vinna detta år.

{ Gääälet glad att jag hittaden den knallgula bikinin, dock lite liten i toppen men det funkar }
Beställde storlek 36 i veckan, kosta lixom 49kr, så kanske säljer storlek 34 sen när 36 kommer.






Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-05-12 · 11:14:16




  Laila

Vill så gärna ha den, så fin, men den är slut överallt!!! Ska du sälja din?

2011-05-15 19:00:11 http://luundvall.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter