The best I ever had

GOOODER MORGON.
Om det är skönt att vakna upp icke sjuk & icke snorig? Otroooligt skönt! Fast lite snorig & knas i halsen är jag men ingen större fara. Ska fixa mig & sedan gå mig mot skolan i spöregnet, usch för detta väder. Måste fixa massa rester nu & ta tag i prov jag missat, snart är skolan över, va skönt med sommar fäns.

Jag & Robin ska dra utomlands i sommar, tänkte oss Kroatien, helt galet fint där + att morfar kommer där ifrån, annars blir det Thailand, Grekland eller Turkiet, vi får se helt enkelt, vill bara ha sol & värme & finaste sällskapet. Vill ha hem min store syster nu också, men nejnej då har hon skaffat lägenhet i Egypten? Galen själ hon, helt själv. Men kan tänka mig hur underbart hon har det där nere, sol, värme, bad, jobbar & träffar nya människor. Miss u BIG sis.

Efter skolan ska jag träffa min bästa vän, hon kom hem från Göteborg igår kväll, som jag saknat henne { ♥ } andra halvan min ↓



                                           



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-05-16 · 09:12:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter