Blivit med ny bil

VI HAR BLIVIT MED NY BIL IDAG { eller min karl iallafall } ♥

Skolan till ca 14.30, va nästan hundra på att min karl skulle sluta kl 16.00 så tänkte vänta på skolan tills dess, spöregna, ville inte cykla hem & bli blöt, men iaf så ringer jag han & då hade han slutat & var nästan precis vid min skolan, snacka om tur? Sprang mig ut i regnet med Beckis & hoppa in i babys bil, sista gången jag satt i den älsklings bilen (bettan). Robin sålde den idag & lättast blev det om dem förde över pengarna till mitt swedbank konto då köparen också hade det. Aldrig haft så mycket pengar på mitt kort någonsin, tänkte lämna landet, lovar! Nej då skulle Robin dödat mig, hehe! Helt klart, thihih.

Men ist slog min karl till & köpte en ny bil, ni anar inte hur snygg den är in real, galet stor & helt galet snygg, inne i bilen dog jag så snyggt det var, tonade rutor & i sätet finns en knapp så man kan styra sätet bak/fram & åt sidorna, lyx. Kär i denna bil nu, fast kommer sakna (bettan) alla minnen man haft i den.

{ Happyface så ni anar inte, ser lite konstigare ut på bild, en aning större & så är den själva bilen i formen rundare }






Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-05-17 · 20:03:58







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter