You are who you are when nobody else is looking

HÄJHÄJ.
Sitter i skolan & kollar på regnet, jävlar va fint asså, SKÄMTAR! Riktigt less, jag som cykla hit imose med strålande sol och en aning värme. Och imorse när jag skulle kolla ut genom fönster ser jag en stor polisbuss & 9 st snygga poliser på min parkering, dem kolla med alla som satt sig i bilarna, vet ej va dem kolla, men sen stod det två polis tjejer vid sidan av vägen & höll i en mätare, greeejt för dem som åkte förbi murengatan imorse, hihi. Tog iaf långsamma steg ut ur lägenheten & polis killarna hejja & flina när man kom ut! Helt fint. Riktigt lycklig imorse av det fina vädret, men va hände lixoom? Pissigt regn ska komma.

Anyway, nu har jag lämnat in en uppgift, hejja hejja, sen kika jag in på progress & såg att jag fått G+ på nationella i engelska, kanske inte är nått att hurra för, för er som älskar engelska eller har lätt för det men jag har riktigt svårt för engelska, ett G får jag kämpa för men G+ satt fint vill jag lova. Såg nyss på expressen att jorden går under på lördag, en sån insane jordbävning som jorden aldrig skådat ska ske kl 18.00 på lördag & där med ska jorden gå under, lagt ut ett klipp på facebook så kika in ni som är vän med mig. Därför ska jag hålla om mina älskade på lördag kl 18.00. Hemskt om det händer isf, usch!

                                                                                { Photography: Jag & systers lilla bebis chiuaua } ↓
                                                                                                        Finaste lille bebis
                                                                                                                    

                                                       



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-05-17 · 14:23:46




  FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

Hej!



Just nu har jag en tävling där du kan vinna det populära leopard halsbandet!

http://marbes.blogg.se/2011/april/tavlingsdax-kimstore.html



sorry om du inte tycker om sånna här kommentarer!

2011-05-17 16:52:36 http://marbes.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter