You gon' make me stay forever

ÄR NI MED YAO, IN THE BLOG YAAAAO.
Haft en förjävla bra dag, inge skola förns kl 14.30, men sket i den! Var inte så viktig utan ist har jag jobbat på en bokrecension och skickat in, holy moses att jag fixa den idag, trodde jag aldrig. Sen städa jag lägenheten och gjorde tacopaj innan Beckis kom vid 16.00, blev en promenad i det härliga vädret, sen gick vi till mig och satte oss ute på en filt i solen och smutta på saft, sen kom Wictoria Widell och det blev att färga hennes hår ute i solen innan hon skulle mot frisören och sätta i löshår. Efter mys i solen blev det massa plugg för mig och nu ska jag vänta på min karl och sen ska vi äta tacopaj och mysa, saknat den pojken! Och imorgon blir det skolan och sen får vi se vad dagen har att bjuda på, en lugn fredag? we will see. Sommaren närmar sig med björnsteg iaf, hihi.

                                                                             På lördag blir det att laga langos med Beckis och träffa Elin.
                                                                                                                     
                                                                                                                    

                            
                             



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-19 · 20:26:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter