Smile like you mean it

GODKVÄLL!
Happ, då var man blond då. Elin slinga håret på ma & nu är det ljusare än någonsin. Tycker det ser galet bra ut just nu, känns fräschare på nå vis. Just nu sitter jag & längtar ihjäl mig efter min pojkvän som åkte till jobbet kl 06.00 imorse & nu är klockan 21.00, 15 timmar? Kom hem nu baby! Trött är jag med, thhi.

Blev en promenad idag & sen till Willys för att köpa färg till håret, har städat & kikat film också, helt bra dag! Måste fixa lite med plugget nu innan Big brother börjar, kikar live just nu! Hoppas på en skön dag imorgon, massa plugg måste fixas nu innan skolan går mot sitt slut. Men känner mig ändå lugn på nå vis.

I should not have hid where my heart can't follow.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-02 · 21:26:15







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter