I guess we never stopped to shine

MORNING PEOPLE.
Bråk med Robin igår som tog så sjukligt hårt på mig, har fortfarande ont i hjärta & själ fast det löste sig. Uppsala? Killar som skriver pang tjoff att dem är attraherad av en? Allt kom i en smäll var liksom inte berädd på det! Kan säga att jag somna lyckligare än någonsin. Upp & ner var min kväll kan man säga. 

Idag ska jag bara plugga, kolla lite film & slinga håret, greejt! Sakna min karl lite också ska jag göra, pussa på han när han slutat jobbet! Juste ska städa med, kommer bli en skön dag hemma känner jag, precis vad som behövs känner jag. Elin kommer väl hit till halv fem när hon slutat, längtar efter den kvinnan!

Vi är trots allt inte mer än människor.


 



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-05-02 · 09:24:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter