Grab somebody sexy tell them hey

HELT TRÖTT.
Men tjeeena! Super trött morgon idag, blir så om man haft en dunder bra helg med roliga ting såsom kollat fotboll, hjälpt till med flytt & vart på Harrys & ätit gott sen träffat mamma&pappa, helt bra! Just nu sitter jag i skolan & ska jobba mig fram tills jag slutar vid 15.00 sen går jag mig hem till Elin & umgås med henne. Ikväll måste jag plugga matte, nationella imorgon, hejja hejja lixoom, blööh! - Hoppas på det bästa imorgon, annars blir jag riktigt less & besviken !!!

I förrgår åkte min bror till sköna Turkiet, hur härligt? & syster bor just nu i Egypten & blir neger, hon ringde mig i fredags, blev helt chockad av att höra hennes röst, inte hört hennes röst på månader, blev lyckligast! Hon hade det bra & ville inte alls komma hem på ett bra tag men hon sakna oss alla här hemma nått grymt. Jag saknar henne mer än någonsin & får nog åka ner till henne för hon vägrar ju komma hem, dumma flicka. Fick även prata med killen hon bor med där nere, jag skulle få slänga några ord med han, tror ni det blev en hit? Han dog av skratta, han pratar ju engelska & när jag ger mig in på det språket så slutar allt i kaos, vi sa hejhej & sen fråga han mig hur jag mådde om allt va bra? va svara jag då, Hello Hello? HAHA han skratta & skratta, det kanske inte låter så roligt med tro mig det var det! Jag så det samtalet sluta ju i skratt iaf, men glad till tusen att hon riingde iaf. Men saknar henne nått grymt!

                                                         { Medans mina syskon blir brunare & brunare blir jag vitare & vitare, fint dää! }
                                                      Senast var 2009 då jag var i Thailand en månad & blev svart, fyfan va jag saknar det!
                                                                                                           
                                                                                                                      



                                          



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-23 · 10:32:16







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter