Some memories

En trött kväll som denna har man inte mycket att göra, men vissa tankar har man iallafall, denna gången kan jag dela med mig. Kolla igenom en massa bilder & läste mina gamla bloggar + bilddagboken, ska man skratta eller gråta? Tycker jag haft ett för jävla bra liv om jag tänker efter, 6 års med mina tre bästa vänner Emma öhman, Lina åhlander, Sandra Eriksson & vi höll ihop tills vi sluta 6an & alla börja på nya skolor i 7an, kan inte beskriva alla minnen med er, 7 år tillsammans är mycket & allt vi gjorde tillsammans, sen i slutet av 6an träffa jag dom finaste flickorna Elin jansson & Malin Wallström, har haft helt sjukt roliga minnen med dom tjejerna, alla nätter vi spenderade & alla dagar med pojkarna haha. Men i 7an fick jag mig en helt galet bra klass även där, 7-9 vilka stunder man haft sig med alla, i 7an gled jag ifrån Elin&Malin även fast vi gick i samma klass på grund av att jag börja umgås med Emma Wredh, sen blev det att man umgicks allihopa med det var inte detsamma som förr. Sen tre år med min första kärlek & det var kanske det bästa man upplevt & dem tre åren är nog dom som ligger mitt hjärta närmst, minnena är starka & känslorna lika så, helt underbart att man fått upplevt 10 år med underbara minnen som ligger en nära. Alla dagar tillsammans med Anna karlsson, alla övernattningar & alla hyss med den unge, fyfan vad jag älskar det vi hade.

Sen fanns en tid jag umgicks mycket med Liza bertilsson, hon var som en syster för mig, gjorde allt tillsammans & även där minnen som inte kommer försvinna, även Caroline lenartsson & jag umgicks en lång tid & dem minnenan minns jag som det vore igår, helt galet! Jenka & Mathilda fanns också i bilden! Sen sommaren efter the break up med Robin 2008 16:e augusti levde jag som aldrig förr, min bästa vän Mathilda rädda mina dagar & vi hade det galet, gjorde det mest galnaste grejerna, varje dag i två år umgicks vi & vi var inte en enda dag utan varandra, jag träffa Fäger för nån natt & sen börja jag träffa Phil ett tag & vi börja umgås med han, Ante & Mogge & Max. Jag tappa kontakten med Fäger på grund av att jag träffade hans vän Phil, men sommaren 2009 tog Fäger & jag upp kontakten igen & umgicks dagligen, träffades i skolan, hemma osv, han betydde mer än va ni någonsin kan ana, han fick mig förstå, han fick mig växa i alla samtal vi hade, på nätterna kunde vi bråka nått sjukt, han var arg & jag grät, sen pang tjoff kunde vi sitta & skratta åt varandra, när vi bråka somna jag på hans golv & han i sin säng, hahah jag kan skratta åt det än idag. Alla våra promenader, när jag åkte med han till Falun för att kolla hans träning, alla nätter han fick bära mig hem på fyllan, när han & Johan bauman fick bära mig hem till Fäger för jag knappt kunde stå eller prata, dem minnena sitter så hårt. Den dagen det var fest hemma hos Pettan som sluta i tårar, när han tog mig i sin famn & trösta mig, allt finns fortfarande där. Alla dagar tillsammans med Bävern & Max åsblom, jag saknar dom, Max var min bästa vän då jag berätta allt för han. Alla dagar med min fina My slagbrandt, jag saknar så det gör ont.

Sen dagarna med Wachen och massa annat, med Kevin David kommer alltid finnas i minnena, men sen en dag träffa jag min nya prins Robin Järnberg & vi har idag vart tillsammans i 1 år & nästan 8 månader, finns så mycket fina minnen & att jag träffat en sån fin vän vid namnet Elin karlsson, tack gud för det, du är mitt bästa! Även Rebecka renfjäll är en solstråle i mitt liv nu. Har säkert glömt massa fina människor & allt jag hade med er, men det finns inom mig, vet att det finns flera, men kan inte skriva ner alla. Nu slängde jag ur mig lite av varje i mina minnen genom tiderna, dem var underbara får jag säga, tack!

Bild: Tagen av mig i Bovik sommaren 2008.




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 2 kommentar(er)
2011-05-24 · 20:45:21




  Elin

bästa suuus, värmde i hjärtat. du är mitt bästa med, pappsen min frågade efter dig idag. träff snart igen eller? <3

2011-05-24 21:39:14 http://eafk.devote.se
  Elin

jag kan imorgon och på torsdag efter skolan :)

2011-05-24 22:09:00 http://eafk.devote.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter