2011.05.26

They say people in your life are seasons and anything that happen is for a reason.

GODER MORNING
Torsdag i all ära & jag ligger vaken kl 06.43 & ingen skola idag? Min karl väckte mig innan han åkte mot jobbet & nu kan jag inte somna om. Jag får ta & göra lite frulle & en promenad efter det kanske? Idag ska jag umgås med Elin, vad vi hittar på har jag inte en aning om, we will seeee! Sen senare ikväll måste jag fixa till min muntliga presentation till svenskan som jag har imorgon & ett prov på det, hoppas på att det ska gå helt bra lixxx. Nu frulle mina vänner, Häärå!

                                                 { Jag & min tissetass igår, vi var så tlötta så kommer karln & väcker oss }
                                           
                                                                                                     

      



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-05-26 · 07:06:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter