NEW IN/MONKI H&M NILSON SHOES

AFTON FÄNS.
Min helg har vart helt perfekt, i fredags myste jag med min karl & plugga! På lördagen kl 09.30 åkte jag, Marre, Daniel & Robin till Barkaby för killarna skulle köpa saker till golfen, vi stanna på max i Uppsala & in kom Pernilla Wahlgren med hennes son, hur insane snygg var inte hon då? Helt sjukt snygg! Efter det åkte vi oss vidare till Barkaby & stanna där nån timme innan vi åkte oss vidare till Kista gallerian för massa shopping. Fick med mig en hel del hem.


Blev bara shopping på MONKI, NILSON SHOES & H&M, kika in på flera andra butiker men hitta inget där, så några as snygga toppar på MONKI & ett par shorts från H&M & ett par korta Converse i ljus lila. Medans jag & Marre roa oss  med shopping gick Robin & Daniel & boka bio på gallerian (Filmstaden). Blev Baksmällen 2, så jäklans rolig film, gilla den starkt. Vi kom hem till 19.00-20.00 nått & jag var helt slut efter en perfekt dag med underbara människor.


Runt kl 21.40 åkte vi oss över till mormor & morfar som ville att vi skulle komma över, haha lite roliga dom! Så vi satte oss i bilen, morfar ville betala allt jag köpt i kista & det gjorde han + att Robin fick 500 kr i efterskott eftersom inte morfar var hemma på hans födelsedag. Jag har nog den bästa morfar i hela världen, lite sjuk också, han ska bjuda mig & Robin utomlands nu om ca 3-4 veckor, wooooho vi ska till solen & mysa, puss på min morfar!

Idag kl 09.00 åkte jag & baby till GD/GIFEN för att kolla på hans lillebror som skulle springa, kasta kula & hoppa längd, han går i 4:an & är 10 år, lille sötisen var så duktig & han kom etta på sprigningen & fick då en iphone 4 av sin far, så glad han blev, jag pussa på lillen & gratta han innan jag & Robin åkte oss hem till bomhus där han släppte av mig & han mot golfen. Jag tog en promenad med min bästa vän Mathilda, var 100 år sen vi gick på promenad i bomhus kändes det som, som jag saknat det. Sen bjöd jag mamma, bror & hans tjej sällskap på kinamat, så snäll jag är! Nu myser jag & mamma med en film i soffan.

Kläderna är galet mycket snyggare i verkligheten & skorna får jag visa en anna dag för jag orkar ej ta mera kort, & min bror kom även hem med ett par vita Converse åt mig idag! Så nu är jag massa glad & har lite nytt i garderoben, lite mera till veckan då jag ska kolla i stan efter ett par byxor & så. Hööörs fäns!


 




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-05-29 · 17:16:21







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter