Love what u got ♣

Har spränghuvudvärk utan anledning vilket är aningen frustrerande.

GODER MORGON. Vakna runt 06.00 av att jag har en super dryg huvudvärk som trycker mot mitt little head. Skrev till Lars att det inte blev nått jobba på Willys idag, krig i huvudet på mig just nu. Ska ta en alvedon & sen kolla på nån bra film & mysa med min tissetass som har pussat på mig hela morgonen nu.

Som jag skrev igår så blir det mycket plugga idag, hoppas det inte skiter sig för jag måste verkligen köra på nu. Ska laga nått gott idag med, fast min karl kommer hem senare så blir nog mot kvällningen. Sen finns det lite mer att städa här hemma så tar vell tag i det, fast nu vila bort huvudvärken. & i helgen åker nog vi till Mora & kollar på Joacim när han har cup i innebandy, galet kul förra året. Få vara med min karl lite också, har blivit mycket ut på varsit håll dem senaste helgerna nu. Hoppas på nått ledigt hotell så man kan vara där hela helgen & mysa. Näääe nu blir det film & vila, mysa med tissetassen & lite frukost.

You never know how strong you are
until being strong is the only choice you have.





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-03 · 10:07:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter