When you're gone all the colors fade

GODKVÄLL FINA SÖTA NI.
Det är ett stort krig i min skalle, hel trött & inte alls på humör & på det ska grannarna över ha sex & låta som djur. Prata samtidigt med pappa i telefon & han sa "Ta en pinne & så hoppar du så högt du kan & dunkar den i taket" Hihi så jag gjorde det! Just nu orkar jag inte plugga mera, vill göra precis som Vegas, soooooova. Fast måste vänta på min karl så man får mysa lite innan. Fick en tid nu på måndag att jag skulle fylla i tatueringen så det ska bli skönt. Thihih.

{ Vill ha sommar nu så jag får bära mina underbara stickade shorts igen, fick bära dem under påsk då vädret tillät }
Ska hämta ut mina andra shorts från posten imon då jag var tvungen att skicka tillbaka dem för mindre storlekar, greejt!

Bild: Tagna av mig, jag&mina underbara älsklingar i påskas!


 



Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-05-04 · 20:54:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter