2011.05.06

KVÄLLER KVÄLLER!
Nyss haft besök av Marre som skulle lämna lite kläder hon lånat & hon fråga om jag ville hänga med tjejerna ut ikväll, ville såklart men imon bär det av till Mora & då vill jag vara på topp så inte denna gång tyvär! Just nu fixar jag maten, baby sover lite efter en hård dag på jobbet så sa att han skulle sova lite så fixar jag maten. Ska snart krypa ner i sängen & väcka han för att sedan se Talang 2011. Sitter & funderar på hur min tatuering ska bli, tror jag vet det nu efter nån månads tänkande. Ska ju fylla i min första tatuering nu på måndag, känslan kan inte beskrivas. Vill bara ha fler & fler, funderar på att göra två nya.

Never thought i'd see the day till you wasn't by my side.

Tumblr_lixrpomcdr1qfn0zjo1_500_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-05-06 · 19:37:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter