Yellow/Bikini

HEJ GÄNGET.
Här var det dött! Haft en riktigt fin helg i Mora med mycket sol & innebandy, mysig natt på hotell & god mat. Redan på lördagen fick min karl feber & mådde inte alls bra, sakta kom sjukan för mig & Jenny också. Så idag ligger jag hemma med feber & huvudet håller på ramla av. Jag hade ju tid hos tatueraren så jag satt mig på cykeln & åkte dit till 12.00, det var riktigt skönt att få fylla i den men jag ångra mig stort att jag inte boka om tiden. Det var så galet jobbigt att ta sig dit & hem, kändes som jag var full på cykeln & varmt var det, fy fan! Har sovit & mått skit hela dagen, kallsvettas & har ont. Måste bli frisk, har nationella imorgon & får inte missa det, men mår jag såhär så skiter det sig, mår sämst av att blogga också, men kände jag måste. Så nu är det gjort folket, skönt!

{ Så fort jag blir frisk ska jag ta mig ner på stan & kolla om denna bikini kommit in }
Blev helt kär i den, vill verkligen ha den, nån i Gävle som vet om den kommit in?

 




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-05-09 · 19:38:34




  SOFIA

Den har kommit in för några dagar sedan men den är slut, finns några kvar i svart. Men provade den gula - Riktigt snygg!

2011-05-09 21:31:04 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter