Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram

KVÄLLER KVÄLLER
Haft en underbar underbar och åter igen en underbar helg. I fredags blev det vara barnvakt till Isac och vi två myste med gotta framför tvn hela kvällen. På lördag blev det åka till Sandviken och kolla på Isacs fotbolls match dom vann med 10-1 mot Sandviken, galet skönt väder också, myste riktigt mycket med min karl i solen medans vi kolla på matchen. Sen släppte familjen Järnberg av mig vid lägenheten sen gick jag mig till Elin och där möttes jag upp av Elin, Elins kusin Robin och Peppe forslund och där börja vår dag kan man säga, ca 70 st flyttlådor fulla med saker, tunga som lätta och vi sprang upp och ner för 54 trappsteg fram och tillbaka fram och tillbaka och allt tog hela 6 timmar, hahah snacka om att vi höll på dö i allt kämpande, så galet varmt, tungt och jobbigt.

Efter att vi skrattat och klagat oss igenom dessa sex timmar åkte vi oss hem till Elins pappa i nya lägenheten där vi lastas av minst 70 st låder och massa hyllor, speglar mm. Och sen tog Elin och jag en duscha och bytte kläder innan alla skulle ta sig till Harrys, blev bjuden på lite alkohol hemma hos Elin först innan alla gick ner, det var Elin, Jag, Anders , Robin, Anneli, Peppe. Blev bjuden på mat av Elins pappa och cider, vi var där hela kvällen på Harrys och tjocka i oss mat efter mat, lyssna på musik och umgicks, sen var det dax att springa ner till dansgolvet, haha va nog roligast på hela kvällen, att se dem dansa och hur dem dansa, hahah jag dog. Blev cider i baren och massa skratt inna Robin kom och hämta mig för att sedan mysa ner och sova, bäst kväll.

Idag blev det tvättstugan från 09.00-14.00, snacka om att man va trött imorse, sen åkte vi oss hem till mamma och pappa som hade shoppat loss till vår lägenhet när dem var i göteborg och ett ap snyggt linne jag ska visa er senare, kanske imon? Efter det åkte vi oss hem till Järnberg och prata lite innan Robin och jag åkte och handla lite gotta och mat vi laga nyss, nu ska vi mysa till BB. Imon blir det skolan och sen hem till Elin för att umgås, awesome juuu.

Fastnat för denna sköna låt, den gör verkligen mig på super bra humör, en favorit hos mig.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-22 · 20:48:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter