Måndag.

Hostar som en jag vet inte vad? Ska sova ännu mer nu, gjort hela dagen men måste sova mer, helt slut. Kolla in på progress nu och såg att skolan lotta ut tre idol biljetter nu tills på fredag då idol faktiskt kommer till Gävle. Men jag har ju köpt mina biljetter redan för ca 2 månader sen och dyra var dom 1300 kr för två biljetter? Fast vi sitter på första raden framför scen och på plats 2-3, hur bra är inte det då? Jag är hel nöjd! Hoppas min röst hittat tillbaka då bara.

Sen kom jag på bara såhär när jag såg denna bild på Marisa Miller, ja måste fan färga mitt hår innan fredag! Får köpa slingor och göra själv för orka inte be folk som ska ha betalt osv, då fixar jag det själv. Jag älskar verkligen Marisas hårfärg, helt underbart fin. Ha en fortsatt fin måndag nu fina ni
                                           

                           



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-07 · 16:17:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter