Onsdag


Efter att jag vilat magen kände jag att jag måste få i mig lite friskluft, fick fint sällskap och en promenad på 50 minuter! Sen hem och tände hela lägenheten med olika doftljus, mysmys! Karln och Joacim kom och kolla hockey och vi alla laga oss lite mat. Nyss legat i soffan och mysit med karln ska knalla ut dit igen, han saknar mig sa han så bäst att kila. Vi ska kolla tv och kramas innan sängen kallar. Skolan imorgon och sen lägenhetsvisning, greeejt asså!

Ville bara säga välkommen hem Beckis! Från värme till kylan, och krya på dig efter allt som hänt dig när du kommit hem, jäklans va läskigt att det kunde bli så, men det kommer blir bra, och fin är du ändå såg dig på bild idag, snögg som vanligt. Puss på dig och hoppas vi ses snaaaaaart!

Åh, är det nått jag bara älskar så är det vell rostat bröd med räkröra, blev så sjukt sugen på det idag, ska nog göras imorgon. Favorit hos mig ♥




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-11-16 · 21:11:05




  beckis

ååå gulligt! <3




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter