Gårdagen i bild & text

Heey lovely people! Fredag 11-11-11? Wiihoo liksom. Vill säga stort grattis till älskade bror som fyller år idag, puss på dig! Ikväll är det Idol live som gäller här i Gävle och då är jag och karln på plats i arenan, rad ett precis nedanför scenen och plats 2-3 hoppas vi blir nöjda. Vi planerar att gå ut och äta nått gott innan. Annars ska jag bara städa fint här hemma idag och åka till bomhus, så har massa saker för mig idag innan kvällen. Hoppas ni får en fin fredag!

Igår va ja och kolla upp om halsen till sjuksystern som det "kallas" hon sa att det gick åt rätt håll och att jag inte ska anstränga rösten. Sen runt 17.00 for jag och karln ut till valbo, köpte en vinterjacka jag ska visa sen, så jäklans nöjd! Åt på ikea och handla lite fina saker där inne sen mot jennys hund&katt och köpte sand åt Vegas. Fick plötsligt ett tråkigt sms av Norman. Som en bra vän ställde jag upp och åkte hem till Sofia och prata och försökte få henne på andra tankar. Vi åkte och köpte mat åt henne, kolla tv och myste med hennes lilla brima bäbisar. Lugn och skön kväll hemma hos Sofia igår.


Karln kom och hämta upp mig, blev sent! Men han kom också upp för att se katt bäbisarna och han älska dem. Dog så små och söta dom var, ser större ut på bild men ack så små dom va. Frans&birgitt, Sofias lilla Frans och Snockes Birgitt. Alla bilder är typ på Frans förutom första den är på Birgitt.

    
                                      
                                      
                                      
                                        
                                      



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 2 kommentar(er)
2011-11-11 · 07:19:42




  Anonym

Va fin du är!

2011-11-11 14:05:22
  P

Grrr heting ;-)

2011-11-29 21:09:04



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter