Vadå en dröm?

Har fastnat för en blogg, en tjej som vet hur hon vill ha sitt liv, gjort om ett hus till sitt drömhus och gjort det speciellt på sitt lilla vis, gör goda bakelse, sjunger så otroligt bra, gift sig med sin drömkarl. Blir alltid glad när jag läser hennes blogg. Och det bästa, kollar alltid tillbaka på dems bröllop och får ett leende.

Dom var med i "Min mans bröllop" på tv och fick hundra tusen till bröllopet. Lilié och Linus har varit ett par sedan 7 år tillbaka och nu är dom 23 år, alltså vart dom tillsammans vid 16 års åldern, ingen trodde det skulle hålla, men sedär 7 år senare lyckligt gifta? Det jobbigaste för Lilié var att dom skulle skiljas åt i två veckor och inte träffa varandra förns innan bröllopet och den som skulle fixa bröllopet, klänningen, lokalen, tårtan och allt sånt var hennes man, det kunde bli den värsta dagen i hennes liv lika så den bästa dagen i hennes liv. Allt hängde på hennes man Linus, hur skulle han fixa hennes drömbröllop?

Jag dog, ja jag dog helt ärligt, kolla bilderna så fattar ni. Jag skulle leva lyckligt resten av mitt liv om min man planera ett sådant bröllop, han visste hennes dröm, han förverkla hennes dröm med hennes insperation till ballonger, rosa, godsaker och allt va han fixat, hennes klänning valde han ut, kronan, blommorna ja för att inte tjata ut det ALLT. Och det sötaste jag hört, när dem kom ut ur kyrkan så blåste folket såpbubblor på dem, hur gulligt? Det här är mitt drömbröllop på pricken. Finns så mycket mera att berätta om doms bröllop men blir bara för mycket text då, så ni får njuta av musik och bilder.

I slutet av inlägget finns en video när hon sjunger till sin stora kärlek, låten spelades upp under deras bröllop.












Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-11-14 · 21:23:41







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter