Svar

Här va det stilla! Nyss kommit hem från stan, skolan först, idrott och sen samhällskunskap. Har en förjävla mensvärk känns som andra världskriget där nere. Ska bara lägga mig ner och vila, be Robin laga mat och sen kolla tv tills jag somnar, tror dock inte jag kommer få nån sömn. Riktigt illa vad ont det ska göra.

Fick en kommentar som trilla in inatt av en Anonym person! Tycker det inte ens är värt att svara på folk som inte vågar skriva sitt eget namn och så men vi kör på ett svar här till den Anonyma personen. Personen undra hur jag och min syster gjort för att gå ner i vikt? Och sen lät det lite såhär: Hört på ryktes vägar att du svalt dig ner i vikt förut, vet du hur dåligt det är mot din kropp?

Mitt svar till DIG! Jag har aldrig i hela mitt liv svält mig själv, jag äter sjukt mycket mat om dagarna, chips, läsk, godis och mer ramlar ner också. Skulle aldrig klara av en dag utan mat, älskar mat. Så att du hört ryckte om det? Jag kan bara skratta åt det, aldrig gjort eller hänt så länge jag levt mina 19 år iaf. Jag har inte tränat mig ner i vikt heller, för det klarar jag bara en dag sen sitter jag i soffan med en godispåse ändå! Så jag vet inte va du fått allt ifrån? Och om min syster viktnedgång, det får du fråga henne, hon har iaf tränat sin kropp fin och finns inte på tal att hon har svält sig, så nu vet du. Om du inte är nöjd över din kropp som du nu inte verkar vara just nu, träna och ät bra, finns inge bättre svar på det.



Tumblr_luonsaju231qdf0imo1_500_large



Kommentera inlägget här
Frågor & svar 0 kommentar(er)
2011-11-16 · 17:15:13







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter