Torsdag

Godkväll! Idag var det ett par killar här och kolla ventilationen i lägenheten sen tandisen och sen har jag vart i skolan till 15.10! Kom hem och sen vänta jag på Robin och hans pappa som skulle komma, dax att kika lägenhet idag, den va så snygg så jag dog, Robin och Hasse med. Vi vill mer än allt ha den lägenheten men den kommer säker gå upp sjukt mycket i pris men vi skrev upp oss som intresserade iaf. Den känns sjukt lyxig och då mena jag LYXIG, ska visa bilder om jag hittar på några. Sen for vi till Valbo och karln köpte två snygga skjortor, tur jag kan låna dom också även fast dom hänger till knäna, men sköna och snygga så det gör inte så mycket. Sen hem och gjorde mat och myste i soffan, höll på somna men sen pang så ringde det på dörren.

Robins pappa kom och sällskapa, han ville inte hem och störa Jenny när hon hade middag med sina vänner,blev hockey och kladdkaka här hemma som jag bakade, ärligt så skulle ni betala en stor summa pengar för mitt recept på kladdkakan jag gör. Ännu bättre än kladdkakan under SF bions fik. Sjukt stolt varje gång jag gör den, hihi. Blir så glad när karln varje gång säger att det är det godaste han någonsin ätit. Då blir jag glad! PUSS PÅ ER.

Slängde på mig min jeansväst jag klippt sönder sen i sommras, inte ofta den kommer på, men när den väl gör, sjukt snygg!






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-17 · 22:12:54







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter