Vinterjacka???

MORRN MORRN.
En grå torsdag i Gävle, har kollat lite film och myst med min lille kisse i sängen. Ska snart hoppa in i duschen och sen knalla ner på stan. Mitt lilla problem är att jag ska kika på en vinterjacka, inte det lättaste? Så är sugen på en mörkgrön eller svart, fjällräven/canada goose eller nån varm och bra jacka! Blir kolla in på Naturkompaniet, kanske finner jag nån bra där? Ska ringa på syster nu och fråga om hon är på för en runda på stan, hoppas! Hörs sen fäns!

                                                                    Älskar blondinbellas gröna fjällräven, helt kär i den!


                                       
                                       



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-03 · 10:59:32







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter