Halloween

Vet inte vart jag ska börja? Imorse fick jag panik när jag vakna, kunde inte prata? Vart chockad och börja grina så läskigt var det, kan fortfarande inte prata, kommer inte ur ett ord ur munnen även fast jag pratar/skriker. Min förkylning började i torsdags och sen vart den värre och i fredags kände jag feber och mer. Men kunde inte motstå gårdagen och festligheter så jag gick ut, och jag var redan hes då och på natten innan jag skulle sova så var jag sjukt hes men jag tyckte det bara var roligt för jag lät så mörk i rösten och så, men va det roligt idag när jag vakna upp utan röst? Panik! Det är inte för jag skrikit eller nått liknande, det kom med förkylningen. Och jag blir ännu mer ledsen för jag måste verkligen gå i skolan nu, massa som ska göras, vad gör jag?

Igår börja de med att Mathilda kom till mig runt 16.00 och vi fixa oss innan vi skulle kila över till Hanna på fest innnan Engeltofta. Vi skulle vara Zombie och hade denna bild under som insperation som är på Linda. Vi gjorde exakt lika som med sminket, bloda ner våra vita linnen och hela våra överkroppar och gjorde äckliga sår på halsen och så. Vi skippa såret i ansiktet då vi knappt hade två timmar på oss att fixa oss och för Linda tog det ca 4 timmar. Blev en trevlig kväll hos Hanna och så bjöd jag dit Sofia och hennes vänner också innan Engeltofta. På Engeltofta tyckte jag att det sög, man gick bara och kolla på alla människor och prata med folk hit och dit, inte riktigt detsamma som en kväll på slcik så jag och Sofia tröttna ganska snabbt och tog en taxi hem till henne där Snocke, Robet, Wachen och två till killar var. Myste lite med doms dö gosiga kattungar sen dror pojkarna på krogen och jag och Sofia hängde på tills vi stanna upp och bestämde oss för skitsamma när vi väl kommit in på slick kommer det stänga efter en bara liten stund. Så hem till sängen och myste ner mig med karln när han kom hem. Ja kvällen var sjukt bra även om Engeltofta var en besvikelse med FÖR mycket folk. Och ni som var där och hade kul, kul för er!


halloween



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-06 · 11:49:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter