"10 saker ni inte visste om mig"

Morning!
Jag ligger i sängen och känner att allt går åt rätt håll, förylningen börjar ge sig och jag känner mig bara lite krasslig. Rösten har jag inte fått tillbaka vilket är läskigt, men hoppas den kommer tillbaka snart. Mår jag bättre imorgon blir det skolan men då får jag inte prata. Hur ska det funka? Men prata med läraren min och får skriva på lappar osv. Världens bästa mamma kom nyss med två kassa med mat, soppor, ljus och allt som behövs när man är sjuk. Tusen tack! Nu ska jag bara vila och sova idag så jag kan gå till skolan imorgon. Hoppas ni får en fin måndag söta läsare, gillar att ni blir fler och fler här på bloggen.


♥ 1. Jag är beroende av serier, följer 7 st just nu!

♥ 2. Jag är rädd för spöken/andar osv.

♥ 3. En vana när jag är ensam hemma, tänder alla lysen som finns i huset. Mörker är min västa fiende, gör det även fast det är ljust ute.

♥ 4. Jag älskar disney filmer!

♥ 5. Jag älskar att inreda rum och gör om rätt ofta och byter ut saker.

♥ 6. När jag fixar mig morgon/kväll så har jag alltid musik på och dansar och sjunger framför spegeln.

♥ 7. Det bästa jag vet är mat, finns inge bättre, ger man mig mat blir jag världens lyckligaste.

♥ 8. Jag älskar att åka bort, även fast man bara åker till falun, västerås osv.

♥ 9. Jag duschar håret varje dag, får panik och känner mig äcklig om jag inte skulle göra det.

♥ 10. Så fort jag har pengar på kontot så är det ett "måste" att springa ner på stan och köpa upp allt. Det har gått för långt och jag kan inte sluta. Har två garderober proppade med kläder och en garderob proppad med tvätt dagligen. Har även massor med kläder hos mamma och pappa som inte får plats här hemma. Har ni bra tips på att sluta va så shopping galen så skriv till mig.




Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2011-11-07 · 12:45:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter