They say that home is where the heart is

Tisdag morgon! Vakna upp med en svidande hals och en liten pipig röst, men heey det går ju framåt? Jag ska vila idag och imorgon tar jag mig till skolan. Ska kolla igenom lite arbeten nu och sen dricka te, ta en dusch, ansiktsmask och smörja in mig. Känner mig som en död fisk, inte duschat på 3 dagar och ser ut som skit. Men är man sjuk så är man. Nej nu ska jag lägga ner datorn och börja plugga. Hörs senare, ha en fin tisdag alla fina. PUSS PUSS PUSS!


                     V i l l   h a   d e s s   p l a g g   n u   n u   n u ,   j e a n s e n   h a r   j a g   m e n   a l l t   a n n a t ,   k o m s i   k o m s i !

               



Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-11-08 · 10:30:48







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter