VERSACE

Idag kl 10.00 släpps Versace kollektion för h&m, någon som ska handla? Just nu går det inte att komma in på H&M står det, för många besökare just nu, men det fattar man ju! Finns nått få plagg som föll mig i smaken, annars va det ingen höjdar kollektion. Men visst är det grejt att Versace vill ha sin kollektion hos H&M? Hoppas ni finner det ni vill ha av kollektionen och att ni hinner på att få det ni vill ha. Nej nu mot tandisen och fixa med tanden innan skolan.

Jag är iaf nöjd och älskar min rosa lilla drömparfym som jag ALLTID använder, nu är den snart slut och ska då köpa den nya parfymen som Versace gjort den guldiga och underbara. Ett tips nu till jul kanske, önska er dessa parfymer, helt underbara och man blir kär i doften. PÖSSS PÖSSS!




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-11-17 · 09:05:10







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter