Fredag/Lördag

GODKVÄLL.
Igår blev en bra dag/kväll, fixa naglarna vid 11.00 bild kommer sen, efter det for jag hem och vänta på Robin och hans mamma innan vi åkte och kika på en lägenhet, snygg och fin! Efter det åkte jag hem och fixa mig lite innan jag cykla mig över till fru Norman. Sofia hade myst till det med massa ljus och gott. Jag köpte med sallad så det blev sallad, frukter och smoothies. Sluta med en påse popcorn också. Kolla idol och sen film, hon satt på en skräckis och jag låg i soffan och blunda medan hon satt och skratta, vart rädd och ja allt som man blir när man kollar skräckis. Tillslut satt vi på en film som passa bägge, en som jag öppna ögonen för att kolla på. Min pojk gick och mötte mig runt 00.00 nått sen hem för att sova. Somna snabbare än vanligt, sjukligt trött.

Imorse åkte pojken till Tierp för att kolla på nån race för bilar och jag följde med hans familj på Joacims match i Sandviken, han har ju börjat spela med Astons A-lag nu ist för Runsten. Så kommer bli mycket kika på Aston. Sen blev det hem till soffan för mys, är skapligt trött nu med. Skulle åkt till Uppsala och bo på hotell inatt men pojken orkar inte köra han blev för trött efter Tierp, så imorgon klockan 07.00 tar vi bilen mot Uppsala för att kolla match när Isac ska spela.


                                               Såhär mys hade vi hemma hos Sofia igår. Kanske galet mörk bild men lite ser ni iaf.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-10-01 · 18:41:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter