I would do just about anything in the world for you

GODMORNING.    
Har typ dött inatt, knivar i magen känslan och det var det värsta och jobbigaste på länge, magen vrider sig åt alla håll och det slutar inte. Vill inte att magen ska börja nu igen, det har ju varit så lugnt ett bra tag nu. När stressen börjar så kommer det alltid. Känns inte som att det är läge för det nu att gå runt med en känslig mage. Så idag ligger jag med en vetekudde på magen och kallsvettas hela jag, fin dag? helt greejt! Usch nej. Men syster kommer och räddar mig med frukost eftersom vårt är slut, tom kyl nästan och då rycker syster in när jag är sjuk. Blir sängen hela dagen och lugna ner magen. Syster stannar också.


  
                                                        

                  



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-19 · 10:48:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter