I wouldn't trade you for the world

GODMORNING.
Igår fick jag mig världens mysigaste kväll med min karl. Helt underbart och han va så mys! Idag är en ny dag och det är torsdag den 13:e och en kall morgon, brrr! Nu ska jag strax ta mig till skolan för nån timmes lektion. Efter det ska jag hem och mysa med bästa vän som ska komma och umgås. En person som betyder som mest och är helt underbar, kom ihåg det! Älskar dig ♥

                                                                         { Så glad att ha dig i mitt liv världens bästa vän }
                                                                                                                   mysmysmys

                                                             




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-13 · 07:50:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter