Massa mys såhär en måndag.

HÄJJÄÄ!
Haft fullt upp hela dagen! Kl 13.00 gick jag mig ner på stan och mötte upp Mathilda, vi kolla runt och köpte massa saker till på lördag då det är halloween, hoppas det kommer bli bra det vi planerar, men det tror jag! Vi sprang runt på stan i timmar, fram och tillbaka till samma ställen och yra! Vi tog en lunch på mingel&bar, jag åt bakadpotatis med skagenröra, supergod! Fick i oss mat och sen sprang vi runt mera och fötterna tog död på en, jätte trött blev man!

Vi gick oss till Java för en fika med Emma, blev massa prat och sen gick vi in på ännu mera butiker innan vi gick oss hem. Emma och jag tog sällskap och gick till konsum för handla och jag skulle hämta ut två packet. Emma tipsa om en jättegod pastasås, bästa på länge, skulle kunna leva på den och pasta, mums asså! Haft en jätte mysig dag, nu är jag hemma och är tröttare än någonsin. Mysa ner i soffan nu och somna kommer jag vell göra med bums.  

                                                                                                           Älskar bakadpotatis ♥
                                                                        

                                      



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 4 kommentar(er)
2011-10-31 · 20:26:58




  Nathalie

Design auktion i min blogg :) www.charmas.blogg.se

2011-11-01 11:10:16 http://charmas.blogg.se/
  SOFIA

- Ja livet är ganska jobbigt just nu.. Ja nu hoppas man på det bästa, det gäller att kämpa! Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2011-11-02 10:16:41 http://bysofia.se
  Maria - Bloggdesigner

Gud vad gott!

  Malin

Åh vad gott det ser ut! :)

2011-11-03 21:21:03 http://santhic.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter