Mys med tjejerna.

GODKVÄLL.
Kvällen har vart riktigt mysig, tjejerna samlades hemma hos Beckis. Jag, Marre, Molly, Beckis, Thalen och Sandra. Snuttan skulle också komma och sällskapa oss men hon vart tydligen fast i Sandviken. Men vi beställde mat från Pizza house, jag köpte mig en räksallad, skit gott! Vi kolla idol och snacka en massa och hade det jättebra. Sen efter idol vid 22.30 kanske ringer Daniel till Marre och är skit konstig och en stund efter ringer Robin mig och är knas. Det sluta med att jag, Marre och Sandra gick och mötte upp pojkarna. Dom är helt knasiga ibland, dom lyckas aldrig komma till krogen fast dom ska dit, nejnej då hamnar dom hemma ist. Var nått med att doms kompis vart ledsen eller nått. Dom förklara inte så bra, haha helt weirdo killar man har.

Vi fyra gick hem till mig och Robin innan Marre och Daniel tog taxi hem nyligen. Ska bädda ner oss nu. Imorgon väntas en dag på Läkerol tror jag, ska nog följa med Thalen och Snuttan och kika hockey sen blir det vell slick. Annars blir det bio med min karl. Min kväll har iaf vart toppen, tack Beckis och alla tjejer, finns inga jag trivs bättre med än er. Älskade och galna vänner ♥

Några få bilder från ikväll, men det är iaf nått. Älskar mitt nya halsband, puss på det!





Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-15 · 00:16:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter