New in// MONKI

MORRN MORRN.
Igår bjöds det på tacomys hos mig med tjejerna. Runt 12.00 cykla jag & Beckis & köpte allt till tacosen & till efterrätten jag skulle bjuda på. Blev en fin kväll & så mätt att man knappt ville resa sig upp. När tjejerna hade åkte hem kom min karl hem. Myste i sängen & kolla på tv tills vi somnade & sen ringde mobilen på 06.00 sen var det dax att fixa inna skolan. Kom nyss hem från skolan & det var svin kallt att gå ska jag tala om, fyfan. Vet inte vad som händer idag mer än att jag ska umgås med min karl som jag inte umgåts med på ett tag nu dom senaste dagarna. Hoppas på en mysig fredag i soffan & massa gott & bra tv. 

                                                                                                  Nytt linne//t-shirt från MONKI




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-07 · 11:26:52







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter