New in//Stockholm Cubus.

HEEEYYY.
Blev sent igår, tåget blev försenat & jag & Petra var helt död när vi kom hem till Gävle, som tur var hämta Petras mamma upp oss på tågstation. Runt kl 04.50 somna jag gott i min säng, skulle upp kl 06.00 så fanns ingen chans i världen att jag tog mig upp till skolan på en lektion vi har då. Tar igen den imorgon i skolan & sen är jag på rätt spår igen. Ni skulle se hur sur jag vart när tåget inte kom i sin tid & när vi väl var på tåget stanna dom så otroligt länge på alla stopp så det kändes som det tog 4 timmar till Gävle, riktigt drygt tåg. Petra sov & jag stirra i en tidning. Idag bjuder jag hem fina tjejer på tacosmys.

En av alla det nya sakerna från igår. Skinnjacka vidröd//Cubus. Finns ej i Gävle då dom inte kommer få in dom. Bild lånad av Victoria Törnegren!




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-06 · 13:00:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter