There’s still a little bit of your face i haven't kissed.

MORNING PARTY PEOPLE.
Idag mår jag som en påse skit! Kvällen var nått sjukt rolig igår, börja med halloweenfest & var inte alls planerat att vi skulle dit utan bara dricka & krogen som det var planerat. Men vi tog det bästa vi hitta i garderoben & klädde ut oss, sen körde petras mamma oss till festen. Vi lämna festen 22.20 för att ta bussen till interpool för att jag skulle träffa Sofia. Men blev att vi fick åka bil för petra lifta, så vi hoppa in i bilen och hade en trevlig åktur till stan, killen hette Robin & var 21, vet inte vem han var men snäll var han. & va tacka jag han med? Att råka rycka sönder dörrhandtaget. Pinsamt och jag skämdes, dumma mig!

Vi blev avsläppta vid interpool men vi bestämde oss för att gå till slick & ta stämpel så vi slippte köa sen. Till interpool sen för dricka & kolla Sofia, hennes kille & hennes familj när dom bowla & sen kom min bästa Mathilda dit så kvällen sluta med henne som sällskap. Dansa runt på slick, svettades, träffa saknade människor & blev bjudna på shots. En kväll jag vill tillbaka till idag, hade det bra igår. Men dog i mina skyhöga klackar, ajaj va mina fossingar fick lida!

Runt 02.00 kom Joacim & Anna & hämta upp mig, körde sen & hämta min fulla pojkvän & sen körde dom hem oss & sen åkte dom hem till Anna & jag & karln myste ner i sängen efter en toppen kväll. Precis sånna där kvällar man vill minnas länge. Men nästa helg kör vi på maskerad på Engeltofta, som jag längtar!


Tumblr_lt4wv1vjbb1qcihlyo1_500_large



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-30 · 14:36:55







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter