TOPSHOP//KAPPAHL

HEEEJ FREDAG.
Nyss smällt i mig en sallad som baby kom hem med. Dom har börjat med nått nytt att man får plocka egen sallad på ICA, helt bra. Smaka hans igår & den va ljuvligt god, så idag kom han hem med två. Nu ska jag resa mig från sängen & diska eftersom att jag råka somna efter maten. Kvällen till ära, Sverige-Finland & chips, dipp & läsk, mums. Sen god mat ikväll & Idol såklart. Det blir min fredag, ganska mysig sådär. Hoppas ni mina fina får en fin fredag. Skrev detta kl 15.00 & nu är kl 18.00, va hände? Jo baby hade svårt att andas så vi åkte & kolla upp det, usch gillar inte när de blir så, han svetsar & använder inte hjälm som han borde & får därför in giftiga gaser i sig. Men nu är vi hemma & ska fortsätta vårt mys. Så nu tre timmar senare lägger jag upp detta, haha.

Ännu mera nytt från Stockholm! Jättefint linne från TOPSHOP & ett helt ljuvligt halsband från KAPPAHL {Linne är ljusare i verkligheten, blev mörk på bild på nått knepigt vis, så ljusblå ska den vara} längtar till en krogkväll med dessa skönhete att bära & ett par höga klckar & svarta jeans, mums på det.








Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-07 · 18:15:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter