Torsdag 20/10

HEEJ HALLÅ.
Skolan mellan 11.00-14.00! Börja med att vi var på länsmuseumet, tyckte det inte var nått speciellt. Sen lunch och sen idrott. Haft en rolig dag i skolan idag, så jag klagar inte. Nu ska jag mysa ner med Vegas under täcket inna jag drar iväg på en fika med Elin. Ska även kika lite på stan och kolla efter ett par nya söta sockor till mina fossingar. Tyckte det blivit kyligare ute nu än va det var imorse så ska på med en stor och gosig kofta innan jag går ut igen tänkte jag.

Såhär säg jag ut idag, vardagligt som fan + halsduk och vantar. Svart jeans, vitt baslinne, karlns jacka som är en favorit hos mig, därför jag snodde den, lila converse. Ah det var nog allt. Nej juste, en beige tunn kofta hade jag också på kroppen. Ja nuså, det var allt!


                     



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-10-20 · 14:51:48







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter