Torsdag i all ära

HÄJHÄJ.
Kunde inte önska min en bättre kväll, sånna kvällar som denna vill jag ha varje dag! Mathilda kom vid 16.00 vi snacka och kolla tv och åt godis. Hade en jättemysig dag/kväll. Fanny kom vid 18.00 nått och vi alla klämde ner oss i soffan och kolla ännu mer film och prata massa. Sen kl 19.50 kom vi på att vi var hungriga så vi lagade ihop köttfärssås och spagetti och kolla ännu mera tv och snacka ännu mera. Vegas och Robin låg inne i sovrummet och myste så när det var dax för tjejerna att gå efter 21.00 så myste jag ner med dom i sängen. Ännu en dag och min karl är världens bästa och mysigaste man kan önska sig. Puss på dig!

Inatt åker bästis iväg till utllandet för sol och bad, avis som en aa jag vet inte vad. Ses när du kommer hem igen och tack för en underbar dag/kväll som vart fylld med massa skratt och härligheter. Haft roligt med två underbara tjejer idag, Thilda&Fanny tacktack! ♥ Nu massa mys i sängen och imorgon skola och en superkväll får jag hoppas. Mysmys nu fäns!



                        



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-13 · 22:10:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter