SeaFun//Appertiff

Kväller! Nyss landat i soffan med min karl och joacim. Blev stan innan skolan för lite shopping, efter det blev det skolan till kl 17.00 sen gick jag hem och morfar hämta mig för att sedan fara iväg ut till Furuvik och kolla hus. Ja ni hörde rätt, vi kanske ska slå till på hus jag och min karl. Robin var redan på plats och vi gick runt och kika, skit stort och härligt hus, men var alldeles för stort för oss två, men morfar struntar i det han tyckte om det och sa att vi skulle slå till, haha han bra go min morfar!

I huset bodde även en pratande papegoja, killen i huset börja prata om att han bodde ensam i huset och helt plötsligt tyckte jag att jag hörde en kvinna på övervåningen som pratade? Tänkte nu måste han var yr i bollen om han säger att han bor själv? Men när vi väl kommer upp så ser vi en pratande papegoja sitta där uppe, hur skön somhelst, han körde på orden "hejhej" "heja sverige" "hjälp" " åh jasså du" haha och massa mer, dog ju av skratt och papegojan var hur skön och rolig somhelst, ville ta med han hem. Men iaf huset var sjukt fint, gården var sjukt stor och bamse trass så det hette duga, ja ni kanske kan få se bilder om jag orkar leta på sen. Efter visningen åkte vi oss till mormor och morfar och åt vitlöksbröd och sen till affären för att möta Joacim och köpa sallad till innebandy vi nu sitter och kikar på hemma i lägenheten. Jag ska vell bara ta det lugnt och bara andas ut lite nu, vart full fart hela dagen, är helt slut. Plus att jag har en jävla mensvärk som jag kan spy på, haft smärta i magen hela dagen!

Köpte en skitsnygg och underbar tröja idag men visar den sen eller imorgon, nu visar jag en mössa jag köpte idag, En fin grön färg, typ lövfärg! Var mellan den eller en vinröd, helt bra mössa, skit skön. Robin har en svart som jag använde förra vinter så kör vell på en egen denna vinter då. Ska köpa den andra också tror jag. Kommer från SeaFun: Appertiff 199 kr







Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-12 · 20:21:29







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter