Lista: 100 frågor

100 onödiga frågor, men kul som tidsfördriv när man bara ligger och funderar!


01. Fullständigt namn: Susanna Ulrika Cecilia Wallin.
02. Ålder: 19.
03. Vart bor du: Gävle.
04. Bor tillsammans med: Min underbara pojkvän inne i stan men annars i Bomhus med familjen.
05. Husdjur: Vår alldeles egna lilla tissetass Vegas.
06. Färg på ditt hus: I stan, gräddgul/vit typ haha! I Bomhus rött.
07. När är du född: 2 Juli.
08. Klass: Cop10, Commerce Programmet på Thoren Business School i Gävle.
10. Något jobb: Nej, inte just nu iaf.
11. När gick du upp i morse: 05.40.
12. När ska du sova: När jag blir trött.
13. Duschat idag: Ja, och en till blir det innan kvällens mysigheter.
14. Kramat någon idag: Kramat om min pojkvän och vår katt.
15. Pussat någon idag: Ja, lär bli samma där.
16. Vad har du ätit idag: Pizza och smoothie.. Mums.
17. Dagens klädsel: Mjukisdress.
18. Dagens smink: Ingenting, som vanlig när man bara myser hemma.
19. Dagens sötnos: Absolut min tissetass.
20. Dagens roligaste: Ett klipp jag vill visa er i bloggen sen, men tar det senare.
21. Har du många vänner: Ja, så många vänner jag behöver, vissa nära och vissa mindre nära.
22. Hur många har du kysst: Inte så att jag räknat, finns inget svar.
23. Vem kramade du senast: Min katt.
24. Vem saknar du: Vill ja helst inte ta upp.
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen vad jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän: Ja min underbara pojkvän som nu vart min i 2 år,  1 månad och 2 dagar för att vara exakt.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Min fina syster ringde imorse.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "NejNej bara till Beckis och dricka läsk" från Marre.


FAVORIT:
31. Film(er): En hel del serier, en hel mix helt enkelt haha; Romantik, tjejfilmer och action. Älskar filmer!
32. Låt: Finns så många bra, kan inte välja en.
33. Mat: Fylld paprika (morfars egna)!
34. Dryck: saft och fanta.
35. Färg: Vit, svart, beige, militärgrön, vinröd, lila.
36. Tv-serie: The Hills, Desperate Housewifes, Vampire Diaries, The OC, One Tree Hill, Prison Break.
37. Stad: Stockholm/Göteborg
38. Land: Kroatien, Thailand och USA.
39. Ämne i skolan: Musik och Näthandel.
40. Tv program: För många för att nämnas.  


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Finns två personer, min pojkvän och en till speciell.
42. Personen du pussade: Min pojkvän.
43. Gången du spydde: En helvetes rolig kväll med för mycket alkohol, nån månad sen.
44. Gången du grät: Igår när jag kolla på tv.
45. Pizzan du åt: En Hawaii.
46. Gången du var i Göteborg: Förra sommaren med Robin, syster och Niclas.
47. Gången du var i Stockholm: Förra Onsdagen ♥
48. Gången du duschade: Imorse kl 05.45.
49. Gången du sov: För drygt 9 timmar sedan.
50. Personen som såg dig gråta: Robin.
51. Svart eller vitt: Vitt.
52. Hund eller katt: Katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Gillar bägge så har ingen betydelse, fast stannar nog hellre hemma en mysig kväll med min pojkvän.
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel.
55. Singel eller upptagen: Upptagen.
56. Pussas eller kramas: Bägge, helt mys och underbart.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Ska man välja, på riktigt? Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad, haha.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Är ett stort fan av bägge.
60. Har du svart hår eller blondt: åt det blonda, ljust är det iaf.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna.
62. Choklad eller lakrits: Bägge! Är helt galen i det, ni anar inte!!
63. Göteborg eller Stockholm: Göreborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta: Fanta.
66. Pizza eller kebab: Kebab självklart.
67. Randigt eller prickigt: Randigt, tror jag.
68. Älska eller älskas: Båda två.
69. Leva eller dö: Leva.


ANTAL:
70. Personer du älskar: Hela min familj, vänner, pojkvän, katt osv.
71. Personer du hatar: Jag kan inte hata bara tycka mindre om.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Haft många pojkvänner i mitt liv, faktiskt! Långa som korta förhållanden. Men bara två jag vill räkna in som riktiga förhållanden, två personer som ägt hela mitt hjärta. Robin Järnberg & Robin Johansson.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Har inte räknat det heller.
74. Glassar du ätit på en dag: 8 kanske?!
75. Nämn en festival du vill gå på: Peace and love.
76. Gånger du haft minnesluckor: Har det ganska ofta, glömmer saker titt som tätt hela tiden.
77. Gånger du varit hög: Zero det vill säga ALDRIG.
78. Personer du saknar just nu: En hel del.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Räknar inte, men kommer små hugg lite då och då, när mitt tre åriga förhållande tog slut, när vänner blir sårade, när folk trycker ner mig. 


VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min pojkvän.
81. Träffade du senast: Min katt som ligger brevid mig just nu.
82. Sjöng du senast för: Robin!
83. Hade du senast en fb-konversation med: Wachen.
84. Spelade du tvspel med senast: Med Robin tror jag det var, NHL och jag vann haha.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min bästa vän Mathilda, fast romantiskt? haha ja mysigt vill jag ha.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen.
87. Förtjänar att dö: Ingen.
88. Är söt: Finns många!!!
89. Vill du sova med inatt: Min pojkvän och katt. 


VAD:
90. Gör dig glad: Min familj, mina vänner, mina pojkvän, folk som säger snälla saker. När nått bra händer.
91. Gör dig ledsen: Folk som inte kan ta tillvara på det som de har, folk som sviker osv och dem som sårar.
92. Vill du helst göra nu: Ligga på en strand i ett varmt land.
93. Önskar du att du slapp göra: Städa.
94. Vill du ha nu: En ny lägenhet.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar och en resa.
96. Längtar du till: Italien......
97. Tycker du om dina betyg: Tycker dom ser skkkkit bra ut, hejja mig.
98. Ångrar du i ditt liv: Finns en del.
99. Är det bästa som hänt dig: Min familj, mina vänner, pojkvän och Vegas.
100. Hur mycket är klockan: 15.07.


                                                                Finns ingen som förstår hur mycket min bäbis betyder för mig!
                                                           




Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2011-10-14 · 15:21:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter