And ever since i met you, no one else is worth thinking about.

KVÄLLLER!
Skolan mellan 10.00-14.00! Denna vecka har vi gott&blandat veckan, inge plugg alltså, massa tävlingar osv. Men ska jag vara ärlig så sög det. Somna på föreläsningen idag också, hejja hejja! Efter skolan blev det hem till sängen och mysa med ett avsnitt av THE HILLS och sen kom baby hem från jobbet. Kolla film och sen kom mamma och syster förbi en sväng. När dom åkt laga jag och karln mat och kolla ännu mera film. Massa film idag, men det är bra mys.

Busa nyss med karln i soffan och tillslut bet han mig i armen på skämt och skratta, ja skaratt med och tillslut bet han så hårt att jag fick tårar i ögonen och gick in i sovrummet och sura, haha brukar oftas bli så, först massa skratt sen ska ha vara så hårdhänt att det gör ont. Efter nån minut kommer han in till sovrummet och gosar ner sig mellan en trött Vegas och en sur jag. Han fjäskar med sina fina ord och jag börjar såklart små leeee som alltid och han vinner tillbaka mig. Att man alltid ska falla tillbaka när han börjar fjäska med sina fina ord till mig och jag ger upp och blir på bästa humör igen! Han är bra go min karl, men attans va han bet hårt, eller så är det bara jag som är känslig?? nääee han bet fan hårt! Nu ska det mysas i soffan så ska vell släcka ner datan nu.


                           
                                                                                                              Ge mig håret!!!!!



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-17 · 19:40:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter