Nobody is you

Idag är en såndär dag då jag bara legat på hans bröst och sovit i flera timmar, bara njutit av att höra hans tunga andetag och bara njutit av att han kramar om mig hårt och när jag vaknat upp hör jag en röst som säger "Jag älskar dig, du är den finaste och viktigaste jag har" Jag trivs sjukt bra! Och att vi har världens finaste katt gör saken ännu bättre, dem två personer jag somnar brevid varje natt och vaknar upp med, finns det nått bättre? Trodde aldrig jag skulle kunna bygga upp ett trasigt hjärta och älska nån så mycket igen. Jag inser att jag blivit sjukt stark som person, efter allt jag vart med om, att lämna ett förhållande på tre år är ingen dans på rosor, det var som en del av mitt liv togs av helvetet, det fick mig att sakna nått och det fick mig att vara sårad en bra tid. Folk som vart med om samma sak vet vad jag menar och hur känslan slår till mot kroppen. Att gråta sig till sömns varje natt och tänka att man inte kommer klara det. Men jag klara det? Självklart var det ju det jobbigaste jag gjort i mitt liv, att klara sig på egen hand, försvara mig själv och ta egna vägar.

Hur underbart är det inte att bli nykär igen? Det fick iaf jag uppleva med världens underbaraste. Våran tid i början var nått helt underbart och speciellt, men ibland kändes det knas när man skulle gå på dina matcher och sen träffa dig på krogen med dina killkompisar, för mitt i matchen så ser man en person man haft i ens liv som spela på plan? Du spela då i mitt exs innebandy lag, du gick ut med han på helgerna och det var en knasig stämmning för oss alla. Men jag gjorde mina val att stanna hos dig även om det blev nån tår hit och dit. Vi har byggt upp så mycket tillsammans och vi har vart med om så mycket. Jag ångrar inte en dag att jag valde att stå vid din sida och att älska dig. Du har gett mig så sjukt mycket kärlek och så mycket trygghet så det känns omöjligt att vara utan dig nu. Och vissa dagarna med dig är ibland en plåga då vi är envisa och bråkar över småsaker, men vilka par bråkar inte? Du är så beskyddande och orolig ibland och det gör mig less för det mesta. Men du är den bästa jag vet och min stora beskyddande karl och jag älskar dig över allt annat.

      Jag tror på oss! Mer än 2 fina år tillsammans nu.
         
     




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-10-19 · 00:05:13




  Johanna

Vilket fint och ärligt inlägg =)

2011-10-21 14:28:42 http://johannaellen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter