HÖST

GODEERMORNING.
Gårdagen sluta i soffan med massa täcke och mys med karln till många avsnitt av Rederiet, kung serie! Vi sitter klistrad varje dag framför den serie som karln laddat ner. Idag är en ny dag och jag gick upp kl 06.00 och ska inte till skolan förns  kl 11.00. Men jag är en morgon människa så jag tycker det är mys att ha några timmar på mig. Vi ska på museum idag, kan bli roligt, kan bli tråkigt. Sen tillbaka till skolan för lunch och en timmes "gott&blandat". Skaplig dag!

Vissa dagar vill jag bara krypa under täcket och inte krypa fram mera. Dagarna då det är för kallt och regnar. Höstdeppen kommer fram lite då. Men oftas så gillar jag hösten, eller har börjat gilla kanske det heter? Ett steg närmare vintern, jag gillar vintern, mys med snö och massa julmys och olika resor till tänndalen, sälen osv. Hösten är mörk jag vet men ändå ganska lugn. Massa mysiga fikastunder med te och kaffe. Massa tända ljus, älskar att ha tända ljus, brukar ha det i hela lägenheten på kvällarna och jag stortrivs. Filmkvällar och mys med vänner, sånt man inte gör på sommaren eftersom utelivet lockar mera då. Men på hösten finns den tiden att göra allt det dära mysiga som jag bara älskar att göra. Bubbla i badkaret en hel kväll med tända ljus, hur mysmys?

Fluffiga halsdukar, vantar, skinnjackor, mina favorit färger på hösten kan bäras med ett stort nöje, brun, beige och militärgrönt. Höstshopping som jag bara älskar, åka till storstan och shoppa i kylan och sätta mig på ett varmt och mysigt fik. Äta massa choklad, det gör mig glad. Varma drycker och SOCKOR ett måste älskar stickade SOCKOR. Jag bor i det på hösten/vinter. Så det finns mycket bra att säga med hösten. // Höst älskaren Susanna!

                                                                                                             
                                                                              




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-10-20 · 07:45:47




  p i n k n a t i ♥ n

Söt design :)

2011-10-25 08:39:24 http://pinknation.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter