i'll give you all of me until there's nothing left.


Om det är skönt att vara hemma? helt slut i kroppen! I helgen har jag åkt mycket bil. I fredags umgicks jag med Joacim då Robin gick ut och festa. Jag och Joacim tog bilen till Ica Maxi och köpte massa gott sen hem och kolla idol. Han körde hem mig sent och jag somna inte förns vid kl 03.00 då Robin kom hem. Gick upp kl 07.00 nästa dag, 4 timmars sömn. Dax för att åka till Västerås och kolla Aston spela. Även att Runsten var på plats i Västerås så vi passa på att kolla på dom också. Mysig och rolig dag i Västerås. Kom hem sent och somna sent, helt död i bilen hem och somna med bums i soffan när vi kom hem.

Idag var det bara att stiga upp vid 07.00 igen! Match ute i Sandviken och kolla Aston. Sen vidare till Storvik för yttligare en match till. Sen mitt i allt kommer Robin och Joacim på att vi ska åka till Stockholm och kolla Täby. Asså jag dog nästan, så jag tveka ett tag och sen tog jag beslutet att åka hem och mysa med min katt och bara ta det lugnt. Två timmar dit och två timmar hem och komma hem sent en söndag? Nej det orkar jag inte. Så ska städa och laga lite mat tills Robin kommer hem. Innebandy helg, men ack så trevligt och mysigt vi haft, god frukost och massa mat när vi vart borta och det gillar ju jag hehe haha!


Skulle kolla på bio med Sofia igår men jag kom hem för sent så blev inte av och Petra undra om utgång men fick hoppa det i helgen. Lite synd men jag har haft det galet bra ändå även fast jag saknar tjejerna. Men ses till veckan och helgen. Nu börjar skolan igen och massa trökiga och sena dagar.


Tumblr_lse40zuh5f1r3pr6ho1_r1_1280_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 3 kommentar(er)
2011-10-23 · 15:38:30




  Emily

Ibland är det såå skönt att få komma hem :)

2011-10-23 19:45:36 http://ilame.blogg.se/
  Emily

sv: yes! Vad tycker du om idol då? ;)

2011-10-23 20:20:10 http://ilame.blogg.se/
  Maria

Vilken fin blogg du har :)




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter